Ga naar de hoofdinhoud
Sociaal Team Houten
  • Wat houdt je bezig? - +
    • Gedachten, gevoelens en gezondheid
    • Ruzie en geweld
    • Werk, geld en administratie
    • Opvoeden
    • Relaties
    • Vrije tijd en sociale contacten
    • Wonen, vervoer en ondersteuning
    • Online meedoen
  • Agenda
  • Over ons
  • Contact
Menu
Sluiten
  • Wat houdt je bezig? - +
    • Gedachten, gevoelens en gezondheid
    • Ruzie en geweld
    • Werk, geld en administratie
    • Opvoeden
    • Relaties
    • Vrije tijd en sociale contacten
    • Wonen, vervoer en ondersteuning
    • Online meedoen
  • Agenda
  • Over ons
  • Contact
  • Werken bij
  • Hoe krijg ik hulp?
  • Een ander helpen
NL
Taal: Nederlands

Zoeken

Stap voor stap jouw stem laten horen

Stap voor stap jouw stem laten horen

We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent over onze ondersteuning. Heb je een idee om onze dienstverlening te verbeteren? Of loop je ergens tegenaan? Laat het ons weten! Samen zoeken we naar een oplossing of verbetering. We luisteren naar jouw ervaring en nemen elke feedback serieus, omdat we willen dat onze hulp aansluit bij wat jij nodig hebt. Volg het stappenplan hieronder om je feedback of klacht in te dienen.

Stappenplan klachtenbehandeling

Stappenplan klachtenbehandeling

Stap 1: Idee of suggestie?

Heb je een idee om onze dienstverlening te verbeteren?
Deel je gedachten via het feedbackformulier.

Feedbackformulier

Is het meer dan een suggestie en neigt het naar een klacht? Ga naar stap 2.

Stap 2: Bespreek het met je zorgprofessional

Neem contact op met je zorgprofessional.
We bekijken samen wat er speelt en zoeken naar een oplossing.

Liever een onafhankelijk gesprek? Ga naar stap 3.

Stap 3: Onafhankelijke ondersteuning

De Sociaal Ombudsfunctionaris helpt je verder en maakt onderdeel uit van de gemeente.

Onvoldoende opgelost? Ga naar stap 4.

Stap 4: Formele klacht indienen

Klacht indienen kan via de opties hieronder of per brief naar Stichting Sociaal Team Houten, Postbus 30, 3990 DA Houten.

Feedbackformulier Mail naar secretariaat@sociaalteamhouten.nl
Stap 5: Ondersteuning nodig?

Een vertrouwenspersoon of cliëntondersteuner helpt je graag!
Klik hier.

 

Jongere? Het Advies- en Klachtenbureau Jeugd (AKJ) staat voor je klaar. Bel 088-5551000

Stap 6: Bezwaar maken

Niet eens met een officieel besluit? Dien binnen 6 weken een bezwaarschrift in bij Gemeente Houten.

De klachtencommissie behandelt je bewaar en deelt haar bevinden met jou en Sociaal Team Houten.

Ik wil met
iemand praten

Ik wil met
iemand praten

Neem contact met ons op

030 639 2250
info@sociaalteamhouten.nl

Hulp bij

Gedachten, gevoelens en gezondheid
Ruzie en geweld
Werk, geld en administratie
Opvoeden
Relaties
Vrije tijd en sociale contacten
Wonen, vervoer en ondersteuning
Online meedoen

Voor jou

Hoe krijg ik hulp?
Een ander helpen
Wat er speelt
Agenda

Over ons

Over ons
Werken bij
Team
Organisatie
  • Privacy
  • Cookies
  • Website: BlackDesk
Wij gebruiken cookies

Door op de accepteren knop te klikken accepteer je functionele, analytische en tracking cookies. Je hebt ook de mogelijkheid om specifieke voorkeuren aan te passen en alleen bepaalde soorten cookies toe te staan. Je kunt de cookies ook weigeren, dan plaatsen we alleen functionele cookies. Klik hier om onze Cookie verklaring te lezen.